Szolnoki SZC
Damjanich János Szakképző Iskolája és Kollégiuma

Angol nyelvi tábor

2019. 09. 03.-07 között Ginop-os nyelvi táborban voltunk a Balatonnál, Bélatelepen. Külön busszal utaztunk és pont délre érkeztünk Fonyódra, ahol ízletes ebéd várt ránk a Rendőrségi Étteremben. Ezután indultunk a szállásra, ahol a szobák elfoglalása és a bőröndök kipakolása után megkezdődtek az órák.

Tanárnőék sok mindennel készültek, hogy szórakozva tanuljunk angolul. Rengeteg nyelvi játékot vittünk, melyekkel sokat játszottunk pihenésképpen. Minden nap nagyon finom ételekkel kényeztettek bennünket reggel, délben és este is.

Tanáraink minden napra kitaláltak valami jó programot, hogy ne csak a tanulással töltsük az időt, hanem ismerkedjünk meg a környékkel és szerezzünk barátokat a másik csoportból is. Fürödtünk a Balatonban, lángosoztunk, túráztunk, vonatoztunk és boboztunk is.

Vacsora után minden este jókat nevettünk, kártyáztunk, társas-tájékoztunk, beszélgettünk és filmeket néztünk. Megírtuk a 60 órás tesztet is. Úgy érzem, hogy mindenki sokat fejlődött angolból ez alatt a hét alatt és a csoport tagjai is közelebb kerültek egymáshoz. Gyorsan eltelt a hét, kicsit olyan volt, mintha hosszú osztálykiránduláson vettünk volna részt. Hazafelé megálltunk Kecskeméten a Mc Donalds-ban egy finom menüre, ezzel zártuk le ezt az eseménydús hetet.

Köszönjük tanárainknak, hogy vállalták ezt a tábort és ilyen élményeket adtak nekünk.